
Az xMenza program első indítása
A program telepítése után a számítógép Asztalára kerül egy "xMenza indítása" parancsikon, amelyen dupla kattintással indítható a program.
Első indításkor a működési környezet beállítására figyelmeztet a program.
Törzsadatok menüpont alatt
- a rendszerben feldogozott intézmények adatait rögzíthetjük,
- a személyek csoportosítását végezhetjük el,
- az intézményekbe felvitt személyek aktuális havi adatait kezelhetjük,
- a rendszer működéséhez szükséges kódokat és paramétereket tudjuk kezelni,
- az ügyintézőket tudjuk kezelni.




Havi munka menüpont
A teljes havi munkát itt lehet elvégezni. A menüben szereplő menüpontok abban a logikai sorrendben követik egymást, amilyen sorrendben az ügyintéző előzőleg a munkaterület kézi feldolgozását is végezte.
Az xMenza program egyéb funkciói
- Lekérdezések Hiányzókról, létszámról, a rendszerben készült számlákról, egyenlegekről, támogatásokról készíthető ebben a menüpontban lista.
- Szervíz A menüpont alatt az indexfrissítés és a karbantartás bármikor futtatható. Az archiválás menüpont segítségével optimalizálhatjuk a rendszer működési sebességét.
- Programfrissítés A programfrissítés egy automatizált folyamat. A program minden indulásakor a rendszer leellenőrzi, hogy a jelenleg telepített programverziónál található-e frissebb verzió a szolgáltató szerverén.


